Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο
Τρένα Τέμπη
Πρώτη μέρα του μήνα. Πρώτη μέρα της άνοιξης. Και αντί για "Καλό μήνα" με χαρά, λέμε "Καλό Παράδεισο" με θλίψη. Ξυπνάς το πρωί και ανοίγεις την τηλεόραση,όπως συνήθως. Όλα τα κανάλια "παίζουν" το ίδιο θέμα ξανά και ξανά. "Μετωπική σύγκρουση δύο τρένων στα Τέμπη" "40 νεκροί και δεκάδες τραυματίες" "Οι περισσότεροι νέα παιδιά και φοιτητές" Η λέξη «τραγικό», για να περιγράψουμε όλο αυτό είναι απλά λίγη. Δε ξέρω τι μπορεί να πει κάποιος για αυτήν την τραγωδία. Είμαστε όλοι πολύ σοκαρισμένοι , γεμάτοι θυμό και οργή. Απορούμε όλοι μας «γιατί;» . Γιατί να χάνονται άδικα νέα παιδιά και όχι μόνο ; Είναι απλά γελοίο να μπορώ να δω όλη την διαδρομή του ντελιβερά, όταν παραγγέλνω να φάω και να μην μπορούμε να δούμε αν δύο τρένα είναι στις ίδιες ράγες. Είναι αδιανόητο να μην λειτουργεί , για χρόνια , το ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας των τρένων και να γίνονται όλα χειροκίνητα εν έτει 2023. Είναι αδιανόητο να υπάρχει βλάβη στο τρένο και να α...
Το μάθημα των Θρησκευτικών εναλλακτικά
Σενάρια διδασκαλίας του μαθήματος στο Γενικό Λύκειο και η εφαρμογή τους στην πράξη Διδάσκουσα: Ιωαννίδου Ζωή ΠΕ0 1 1.Λεξοσαλάτα και δημιουργία σταυρόλεξου – Θρησκευτικά Α΄ Λυκείου Δόθηκαν 22 λέξεις στους μαθητές. Αρχικά ζητήθηκε να τις ταξινομήσουν σε δύο κατηγορίες : 1. Ορθοδοξία (Ανατολική Εκκλησία) 2. Ρωμαιοκαθολικισμός και Προτεσταντισμός (Δυτική Εκκλησία). Στη συνέχεια, έγινε χωρισμός του τμήματος σε δύο μέρη. Στις ήδη δοσμένες λέξεις ζητήθηκε από τους μαθητές να γράψουν τον ορισμό τους . Δούλεψαν ανά δυάδες και αφού ολοκλήρωσαν τους ορισμούς 1. το πρώτο μέρος των μαθητών ανέλαβε να δημιουργήσει σταυρόλεξο με τίτλο « Ορολογία Ανατολικής Εκκλησίας» . 2. το δεύτερο μέρος ανέλαβε να δημιουργήσει σταυρόλεξο με τίτλο « Ορολογία Δυτικής Εκκλησίας». Τέλος, δύο μαθητές-εκπρόσωποι της κάθε ομάδας- ανέλαβαν την πληκτρολόγηση των λέξεων κ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου