Το μάθημα των Θρησκευτικών εναλλακτικά

 

Σενάρια διδασκαλίας του μαθήματος στο Γενικό Λύκειο και η εφαρμογή τους στην πράξη

Διδάσκουσα: Ιωαννίδου Ζωή ΠΕ01

1.Λεξοσαλάτα και δημιουργία σταυρόλεξου – Θρησκευτικά Α΄ Λυκείου

Δόθηκαν 22 λέξεις στους μαθητές. Αρχικά ζητήθηκε να τις ταξινομήσουν σε δύο κατηγορίες :

1.      Ορθοδοξία (Ανατολική Εκκλησία) 

2.      Ρωμαιοκαθολικισμός και Προτεσταντισμός (Δυτική Εκκλησία).

Στη συνέχεια, έγινε χωρισμός του τμήματος σε δύο μέρη. Στις ήδη δοσμένες λέξεις ζητήθηκε από τους μαθητές να γράψουν τον ορισμό τους. Δούλεψαν ανά δυάδες και αφού ολοκλήρωσαν τους ορισμούς

1.      το πρώτο μέρος των μαθητών ανέλαβε να δημιουργήσει σταυρόλεξο με τίτλο «Ορολογία Ανατολικής Εκκλησίας».

2.      το δεύτερο μέρος ανέλαβε να δημιουργήσει σταυρόλεξο με τίτλο «Ορολογία Δυτικής Εκκλησίας».

Τέλος, δύο μαθητές-εκπρόσωποι της κάθε ομάδας- ανέλαβαν την πληκτρολόγηση των λέξεων και των ορισμών τους https://edtech.gr/crossword-labs/

2.Λεξοσαλάτα – Θρησκευτικά Β΄ Λυκείου

Δόθηκαν 30 λέξεις στους μαθητές της Β΄ Λυκείου σχετικές με το Ισλάμ.

Στη συνέχεια τους ζητήθηκε να τις ομαδοποιήσουν σε :

• α) Πρόσωπα – β) Τόπους – γ) Πιστεύω – δ) Πράξεις

• Λέξεις σχετικές με  α) προσευχή – β) νηστεία – γ) Ιερή αποδημία - δ) Ελεημοσύνη






3.Ρόλος στον τοίχο και debate – Θρησκευτικά Γ΄ Λυκείου

Δόθηκε ένα σενάριο στους μαθητές. Σε μία κόλλα χαρτί σχεδιάστηκε το περίγραμμα του σώματος ενός μαθητή-κατάδικου που αντιμετωπίζει θανατική ποινή. Μέσα στο περίγραμμα έγραψε τις σκέψεις και τα συναισθήματά του ο κατάδικος και έξω από το περίγραμμα η κοινωνία. Στο επόμενο μάθημα, οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και επιχειρηματολόγησαν Υπέρ-Κατά της θανατικής ποινής. Οι θέσεις τους γράφηκαν στον πίνακα και με κόκκινο χρώμα προστέθηκαν οι αντίστοιχες θέσεις της Εκκλησίας.








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τρένα Τέμπη